اجتماعی
خداحافظی تدریجی با کارتهای پلاستیکی سوخت؛ طرح جایگزینی کارت بانکی به جای کارت سوخت از تیرماه 1405 بهصورت آزمایشی آغاز میشود. این طرح با هدف حذف کارتهای اضطراری جایگاهها، نظارت دقیق بر سهمیهبندی و کاهش قاچاق سوخت در چند جایگاه منتخب اجرایی خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، معاون سیاستگذاری سازمان بهینهسازی گفت: طرح سوختگیری با کارت بانکی تیرماه امسال به صورت پایلوت آغاز میشود.
یاسر میرزایی معاون سیاست گذاری سازمان بهینه سازی درباره زمان آغاز سوختگیری با کارت بانکی گفت: قرار است از تیر در چند جایگاه این طرح به صورت پایلوت اجرایی شود.
میرزایی همچنین در ادامه افزود: درحال حاضر بهعلت استفاده از کارت جایگاه در روند سوختگیری امکان نظارت بر اینکه چه کسی چقدر سوخت استفاده کرده وجود ندارد، اما در روش سوختگیری با کارت بانکی، استفاده از کارت اضطراری جایگاه صفر و این مشکل حل میشود.
معاون سیاستگذاری سازمان بهینهسازی درخصوص نحوه اجرایی شدن این طرح گفت: سهمیه سوخت هر شخص بر روی کارت بانکی وی تعریف میشود و هر فرد در هر مراجعه به جایگاه، براساس سهمیه سوختی که روی حساب بانکی اش مشخص است و میزان سوخت گیری که انجام داده، هزینه را توسط کارت بانکی حساب میکند.
وی افزود: استفاده از کارت بانکی برای سوخت گیری به مردم کمک میکند از طریق برنامه های تلفن همراه و برخط از شرایط سهمیه سوخت خود اطلاع داشته باشند.
یاسر میرزایی که مهمان برنامه میزاقتصاد بود اعلام کرد: طرح استفاده از کارت بانکی برای سوخت گیری از تیرماه به صورت آزمایشی در چند جایگاه اجرایی میشود.
طبق گفته معاون سیاست گذاری سازمان بهینه سازی با اجرایی شدن این شیوه سوخت گیری، استفاده از کارت سوخت جایگاه صفر و قاچاق سوخت نیز کاهش پیدا میکند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند