سیاسی
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در بیانیهای به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه زیرساختهای نفت ایران واکنش نشان داد و تاکید کرد که یا صادرات نفت و گاز برای همه است و یا برای هیچ کس امکان نخواهد داشت.
به گزارش صبح ساحل از سپاه نیوز، متن این بیانیه به شرح ذیل است:
آمریکا از یک سو حرف از توافق و مذاکره میزند و از سوی دیگر شرارت میکند و این تناقض آشکار در رفتار و گفتار آمریکا عامل اصلی ناامنی در منطقه است و به همین دلیل امنیت تجارت و اقتصاد بین المللی و کشورها، به ویژه تنگه هرمز را به خطر انداخته است.
سران آمریکا به دلیل عدم شناخت درست از ملت شرافتمند و شجاع ایران و نیروهای مسلح مقتدر آن دور تسلسل باطلی را طی میکنند و دروغهای مکرر آمریکا یکی از نشانههای آن است.
آنها با تبلیغات و جنگ رسانهای هرگز نمیتوانند حقارت و شکستهای پی در پی خود در جنگ با ایران اسلامی را جبران و یا جنگ افروزی خود را پنهان کنند.
هشدار میدهیم چنانچه آمریکا بار دیگر بخواهد حملاتی را علیه ایران قهرمان انجام دهد، پاسخی شدیدتر از قبل دریافت خواهد کرد و آتش جنگ علاوه بر ناامنی در منطقه، فراگیر و گسترده تر خواهد شد.
با توجه به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه زیرساخت های نفت ایران، اعلام می شود یا صادرات نفت و گاز برای همه است و یا برای هیچ کس امکان نخواهد داشت.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند