06

تیر

1405


سیاسی

21 خرداد 1405 12:24 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، سفارت حکومت سرپرست افغانستان در تهران اعلام کرد با توجه به پی گیری‌های وزارت امور خارجه و درنتیجه تلاش‌های سفارت طالبان در تهران، ۴۰۸ تن زندانی افغان محکوم به حبس، پس از تثبیت هویت، طی مراسمی رسمی در نخستین مرحلهٔ یازدهمین دور کمیتهٔ انتقال زندانیان از ایران به افغانستان منتقل شدند.

این مراسم با حضور مولوی فضل‌ محمد حقانی، سرپرست سفارت طالبان در تهران؛ عسکر جلالیان، معاون حقوق بشر وزارت دادگستری و رئیس کمیتهٔ انتقال زندانیان جمهوری اسلامی ایران و شماری از مقامات دو کشور برگزار شد.

شایان ذکر است که این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال