06

تیر

1405


ورزشی

21 خرداد 1405 10:17 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، طی حکمی از سوی عبدالله حسین پور رئیس هیئت شمشیر بازی هرمزگان، محمد معصومی به عنوان مسئول کمیته آموزش هيئت شمشیربازی استان هرمزگان معرفی و منصوب شد.

در این مراسم بر توسعه زیرساخت‌های آموزشی، ارتقای سطح فنی ورزشکاران و مربیان و گسترش فعالیت‌های شمشیربازی در سطح استان تأکید شد.

همچنین با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و طی حکمی از سوی حسین پور، رئیس هیئت شمشیربازی هرمزگان، مهدی جعفری به عنوان رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان بندرعباس منصوب شد.

در آیینی که به همین منظور برگزار شد، با حضور محمدی‌نسب، دبیر هیئت شمشیربازی هرمزگان، حکم انتصاب به جناب جعفری اعطا شد. در حکم صادره، بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم در راستای توسعه و ترویج رشته شمشیربازی، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی، تعامل مؤثر با اداره ورزش و جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته در شهرستان بندرعباس تأکید شده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال