06

تیر

1405


اجتماعی

20 خرداد 1405 20:06 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، بامداد امروز، در پی آسیب وارد شده به مخازن ذخیره آب ۵۰۰ و ۲ هزار مترمکعبی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک، روند تأمین آب شرب این مناطق با اختلال مواجه شد و بخشی از مشترکان با قطعی آب روبه‌رو شدند.

با وقوع این حادثه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به همراه کارشناسان، نیروهای فنی و عملیاتی و کارگران این شرکت در محل حاضر شدند و عملیات بازسازی و احیای شبکه آبرسانی را از نخستین ساعات آغاز کردند.

در این عملیات گسترده، تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز شامل ماشین‌آلات، لوله‌ها، اتصالات و سایر ملزومات فنی به منطقه اعزام شد و نیروهای اجرایی با روحیه‌ای جهادی و عزمی مثال‌زدنی، اجرای خط انتقال جدید و جایگزینی بخش‌های آسیب‌دیده شبکه را در دستور کار قرار دادند.

همت و تلاش بی‌وقفه کارکنان آب و فاضلاب هرمزگان سبب شد در شرایطی دشوار و در زمانی کمتر از ۱۲ ساعت، شبکه آبرسانی مناطق آسیب‌دیده مجدداً وارد مدار شود و آب شرب پایدار در اختیار شهروندان شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی قرار گیرد.

این اقدام سریع و مؤثر، نمادی از تعهد، مسئولیت‌پذیری و آمادگی همیشگی خانواده بزرگ آب و فاضلاب هرمزگان در صیانت از خدمات حیاتی و پاسخگویی به نیازهای مردم است؛ خدمتی که در سخت‌ترین شرایط نیز با حضور میدانی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه تداوم می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز ضمن قدردانی از نیروهای عملیاتی، کارشناسان، رانندگان ماشین‌آلات و عوامل پشتیبانی حاضر در این عملیات، بر تداوم خدمت‌رسانی بی‌وقفه و حفظ پایداری تأسیسات آبرسانی در سراسر استان تأکید کرد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال