06

تیر

1405


اجتماعی

20 خرداد 1405 13:32 0 کامنت

به‌ گزارش صبح ساحل، در حمله تروریستی بامداد امروز به دو باب مخزن بتنی با حجم پانصد و دو هزار مترمکعب، و تأسیسات مکانیکی مربوطه، آب آشامیدنی شهر کوهستک و ۱۰ روستای بخش بمانی شهرستان سیریک به طور کامل قطع شده است.

سید میلاد محبی افزود: درحال حاضر چهار گروه ۱۲ نفره عملیاتی نیز برای پایداری آب آشامیدنی منطقه در حال فعالیت هستند.

وی گفت: تا ۲۴ ساعت آینده آب آشامیدنی مردم منطقه پایدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هم گفت: بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به تأسیسات آبرسانی این منطقه خسارت وارد شده است.

عبدالحمید حمزه پور افزود: این جنایت موجب شد بیش از ۲۰ هزار تَن از مردم این منطقه که در سخت‌ترین شرایط اقلیمی و گرمای شدید زندگی می‌کنند، از دسترسی به آب آشامیدنی سالم محروم شوند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک