05

تیر

1405


شهرستان‌ها

20 خرداد 1405 10:39 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل به نقل از آبفای کشور، به گفته عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آبفای استان هرمزگان، اکنون آبرسانی به ساکنان به صورت سیار (تانکری) در حال انجام است و گروه‌های عملیاتی و مدیریت بحران آبفا در تلاش هستند تا اقدامات جایگزین برای تامین پایدار آب منطقه انجام شود.

گفتنی است ساخت این ۲ مخزن در سال گذشته به اتمام رسیده بود و نقش مؤثری در تامین پایدار آب شرب سیریک و روستاهای اطراف آن ایفا می‌کردند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است