06

تیر

1405


اجتماعی

19 خرداد 1405 10:01 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی هرمزگان گفت: این طرح از ۲۲ اردیبهشت در استان آغاز شده است و برای متولدان نیمه دوم سال ۱۳۹۹ و همه سنین متولد ۱۴۰۱، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ در حال اجراست.

مهدی محمدی پیش بینی کرد: امسال ۱۱۴ هزار و ۸۱۴ کودک سه تا شش سال استان، در این طرح شرکت کنند.

وی گفت: امسال ۶۹ پایگاه ثابت و سیار در هرمزگان برای سنجش بینایی کودکان در نظر گرفته شده است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی هرمزگان گفت: خانواده‌ها می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه کودک به پایگاه‌های سنجش بینایی واقع در اداره بهزیستی شهرستان‌ها، خانه‌های بهداشت و مراکز مثبت زندگی مراجعه کنند.

مهدی محمدی افزود: همچنین والدین می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی behzisti.ir از مکان‌های اجرای طرح تنبلی چشم در استان آگاه شوند.

وی گفت: این طرح در سه سطح غربالگری، در صورت نیاز ارجاع به بینایی سنجی، و چشم پزشکی اجرا می‌شود.

پارسال بیش از ۱۰۵ هزار و هشتصد کودک سه تا شش سال، در طرح پیشگیری از تنبلی چشم شرکت کردند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک