06

تیر

1405


ورزشی

19 خرداد 1405 09:46 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، محمد بنی اسدی چهره با سابقه فوتسال هرمزگان و کاپیتان سابق تیم‌های آذرخش بندرعباس، صنایع هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس به تیم فولاد هرمزگان پیوست.

محمد بنی اسدی پس از قرار داد با فولاد هرمزگان از هواداران پالایش نفت بندرعباس بابت حمایت‌های سال‌های اخیر قدردانی کرد و افزود: از طرفداران تیم تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف داشتند.

وی اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به تیم خوب فولاد کمک کنم و امسال دل هواداران فولاد را شاد کنیم.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید