اجتماعی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از روند مطلوب پرداخت خسارت خودروهای آسیبدیده ناشی از جنگ تحمیلی رمضان در استان خبر داد و گفت: ۲۴ میلیارد تومان از خسارت خودروها پرداخت شد.
به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسنزاده با اشاره به همکاری و هماهنگی میان فرمانداریهای استان، ادارهکل مدیریت بحران و شرکت بیمه اظهار کرد: با انجام یک کار تیمی منسجم و مشارکت مناسب دستگاههای اجرایی، روند رسیدگی به پروندههای خسارت خودروهای آسیبدیده با سرعت و دقت در حال انجام است.
وی افزود: تاکنون ۳۳۶ پرونده خسارت از شهرستانهای بندرعباس، بوموسی، میناب، جاسک، بندرلنگه، بندرکنگ، بستک، بندرخمیر، جزیره قشم و جزیره هنگام به بیمه ایران ارجاع شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۲۱۵ دستگاه خودرو ارزیابی شدهاند، تصریح کرد: میزان خسارت برآورد شده برای این خودروها بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان است.
حسنزاده ادامه داد: تاکنون خسارت ۱۳۵ دستگاه خودرو به مبلغ بیش از ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مالکان زیاندیده پرداخت شده و ۱۲۱ پرونده دیگر نیز در مراحل ارزیابی و رسیدگی قرار دارد.
مسئول ارشد مدیریت بحران استان هرمزگان تأکید کرد: روند جبران خسارت خودروهای آسیبدیده از جنگ تحمیلی رمضان با شتاب مطلوبی ادامه دارد و بخش عمده پروندههای معرفیشده در مراحل نهایی رسیدگی قرار دارند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند