06

تیر

1405


اجتماعی

18 خرداد 1405 09:54 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نام نویسی برای میان پایه‌ها از اول اردیبهشت آغاز شده است و تا پایان خرداد ادامه دارد.

حسن جراره افزود: نام نویسی کتاب‌های درسی پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم هم، از هفتم تیر آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی گفت: دانش آموزان برای نام نویسی می‌توانند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی texbook.ir مراجعه کنند.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان در صورت وجود هرگونه مشکل در روند نام نویسی می‌توانند به مدرسه مربوطه مراجعه کنند.

جراره افزود: قیمت پشت جلد کتاب تعیین کننده است و والدین از پرداخت هزینه اضافی خودداری کنند.

در سال تحصیلی جدید بیش از ۴۵۲ هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل می‌شوند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال