ورزشی
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه کشور با نتیجه چهار بر صفر پاس همدان را شکست داد.
به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه کشور، در ورزشگاه خلیجفارس بندرعباس به مصاف تیم پاس همدان رفت و با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید.شاگردان نادر غلهبانی از دقایق ابتدایی بازی برتری خود را به حریف دیکته کردند و با ارائه بازی منسجم و هجومی، موفق شدند چهار گل وارد دروازه حریف کنند. محمد بوته با زدن دو گل، ستاره میدان بود.
محمدامین درویشی و محسن محبوبی نیز هر کدام یک گل برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساندند. این پیروزی شهرداری تنها سه امتیاز دیگر به حساب این تیم واریز نکرد، بلکه نشان داد نماینده بندرعباس در هفتههای پایانی لیگ از آمادگی فنی و روحی مطلوبی برخوردار است. کسب چنین پیروزی پرگلی مقابل تیمی باسابقه همچون پاس همدان، گواهی بر انسجام تاکتیکی، انگیزه بالا و کیفیت فنی بازیکنان شهرداری بندرعباس است.آنچه بیش از هر چیز این موفقیت را ارزشمند میکند، تکیه شهرداری بندرعباس بر ظرفیتهای بومی هرمزگان است.
تیمی که با هدایت نادر غلهبانی و کادری کاملا بومی و با حضور عمده بازیکنان هرمزگان شکل گرفته، توانسته در برابر تیمهای مختلف لیگ عملکردی قابل قبول و قابل احترام از خود به نمایش بگذارد.در هفتهای که بسیاری از مدعیان امتیاز از دست دادند و دیدارهای حساسی با تساوی به پایان رسید، شهرداری بندرعباس با کسب یک پیروزی پرگل توانست پیام روشنی به رقبا ارسال کند؛ این که این تیم همچنان برای کسب بهترین جایگاه ممکن در جدول میجنگد و از انگیزه لازم برای ادامه مسیر برخوردار است.اعتماد به نیروهای بومی، استفاده از استعدادهای فوتبال هرمزگان و ایجاد یک ساختار منسجم فنی، به یکی از نقاط قوت اصلی شهرداری بندرعباس تبدیل شده است. مسیری که علاوه بر نتایج ورزشی، میتواند الگویی موفق برای توسعه فوتبال استان نیز باشد.شهرداری بندرعباس حالا با روحیهای مضاعف به استقبال هفتههای حساس پیش رو میرود؛ تیمی که با هویت بومی، تلاش جمعی و حمایت هوادارانش همچنان یکی از چهرههای قابل احترام لیگ دسته دوم فوتبال کشور به شمار میآید.تا پایان هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه کشوردر گروه اول تیم های فولاد ب خوزستان، شهرداری ماهشهر،شهید قندی یزد، برق شیراز، رخش خودرو تبريز، فولاد هرمزگان، شاهين تهران، استقلال زاهدان، سپیدرود رشت،پادیاب خلخال، ملوان بوشهر، اميد تهران، آکادمی کیا تهرانو بندر آستارا و در گروه دوم تیم های دنا ياسوج، شاهين بندر عامري، نفت مسجد سلیمان، شهر اركا البرز، شهرداری بندرعباس،سپاهان ب اصفهان، آسمان گلستان، چوکا تالش، فردوسی ثامن مشهد، ایران جوان بوشهر، شایان دیزل فارس، ستارگان سرخ تهران، پاس همدان و اسياد تهران در مکان های اول تا چهاردهم قرار گرفته اند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند