06

تیر

1405


ورزشی

17 خرداد 1405 09:16 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، تیم آقایان هرمزگان برای حضور در دومین دوره مسابقات سراسری ساحلی آمادگی جسمانی و تندرستی کشور به مازندران اعزام شد.

دومین دوره مسابقات سراسری ساحلی آمادگی جسمانی و تندرستی کشور تا ۲۰ خردادماه به میزبانی شهرستان محمودآباد استان مازندران برگزار می‌شود.

تیم هرمزگان در این رقابت‌ها در رشته‌های فیوژن فیتنس، کلیستنیکس، ورزش در آب و او-اسپرت (ورزش‌های با مانع) شرکت خواهد کرد.

بر اساس برنامه اعلام‌شده، مسابقات بخش آقایان از ۱۶ تا ۱۸ خردادماه و رقابت‌های بخش بانوان از ۱۸ تا ۲۰ خردادماه برگزار می‌شود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال