05

تیر

1405


شهرستان‌ها

16 خرداد 1405 21:32 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مرکز اطلاع رسانی پلیس هرمزگان اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان پس از دریافت اطلاعات مبنی بر فعالیت دستگاه‌های استخراج رمز ارز در روستاهای اطراف جزیره قشم، با هماهنگی با مراجع قضایی و با همکاری نمایندگان اداره برق شهرستان، تیم‌های عملیاتی ویژه‌ای را به محل اعزام کردند.

در جریان عملیات‌های مجزا و بازرسی از آن محل ها، تعداد ۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز به همراه تجهیزات جانبی آن‌ها کشف و ضبط شد که ارزش مجموع این تجهیزات برابر برآورد کارشناسان اقتصادی، بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

در راستای حفظ پایداری شبکه برق و رفع ناترازی انرژی، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی استخراج رمز ارز، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال