05

تیر

1405


شهرستان‌ها

16 خرداد 1405 20:31 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل و بنا به اعلام سازمان منطقه آزاد کیش، طی هفته گذشته با انجام ۱۱۴ سفر لندینگ‌کرافت یک‌هزار و ۵۵ خودرو به جزیره کیش وارد و یک‌هزار و ۱۴ خودرو نیز از کیش خارج شده است.

بنا به اعلام این مرجع، در همین مدت، سه هزار و ۱۶۵ سرنشین خودرو در مسیر ورودی و سه هزار و ۴۲ سرنشین نیز در مسیر خروجی توسط همین شناورها جا به جا شده‌اند.

بنا به اعلام سازمان منطقه آزاد کیش، طی هفته گذشته در بخش شناورهای مسافری تندرو نیز ۱۲۶ سفر دریایی انجام شده که طی آن پنج هزار و ۳۷۹ مسافر جابه‌جا شدند که شامل ۲ هزار و ۸۶۱ مسافر ورودی و ۲ هزار و ۵۱۸ مسافر خروجی از کیش بودند.

بر اساس گزارش روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هفته گذشته در مجموع ۱۱ هزار و ۵۸۶ مسافر از طریق شناورهای مسافری و لندینگ‌کرافت در مسیر دریایی جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب تردد کرده‌اند که از این تعداد، ۶ هزار و ۲۶ نفر مسافر ورودی و پنج هزار و ۵۶۰ نفر مسافر خروجی بودند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است