06

تیر

1405


اقتصادی

16 خرداد 1405 15:49 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، سامانه نوسازی ناوگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌های صادره در این سامانه (اطلاعیه‌های مورخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۵، ۱۴۰۵/۰۲/۲۷) و همچنین مکاتبه با شماره ۰۵/۵۱۲ مورخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۲ انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت در خصوص اعلام نرخ جدید گواهی‌های اسقاط موجود براساس بند (۲) جز (ث) ماده ۴۸ قانون برنامه ۵ ساله هفتم پیشرفت کشور، از روز یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ امکان عرضه نقدی انواع گواهی اسقاط برای مراکز اسقاط بازیافت ایجاد خواهد شد.

مطابق با اطلاعیه صادر شده، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ همه مراکز اسقاط امکان عرضه انواع گواهی اسقاط را با نرخ جدید معادل ۲۵ درصد مخزن خود، پس از عرضه روز یکشنبه مراکز اسقاط می‌توانند هر هفته نسبت به عرضه ۲۵ درصد مخزن گواهی اسقاط خود اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه؛ عرضه گواهی اسقاط دیزل سبک و سنگین معادل ۵۰ درصد مخازن و عرضه گواهی اسقاط کامیون و کامیون کشنده معادل ۱۰۰ درصد مخازن خواهد بود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک