06

تیر

1405


16 خرداد 1405 14:02 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: با هدف توسعه خدمات الکترونیکی، تسهیل دسترسی مشترکان و کاهش تماس‌های تلفنی، سامانه خدمات غیرحضوری «برق من» و کد دستوری (USSD) راه اندازی شد.

حمید ساعدپناه مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵۰۰ ستاره ۰۷۶ مربع از طریق تلفن همراه و همچنین برنامه «برق من» به مجموعه‌ای از خدمات برق مانند اعلام وثبت خاموشی، ثبت خاموشی معابر، اطلاع از برنامه خاموشی‌ها و سایر موارد به‌صورت سریع و آسان دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال