06

تیر

1405


اجتماعی

15 خرداد 1405 10:37 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان گفت:زندانیان با مشارکت و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی یکی از بانک‌های استان، از بند حبس آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
موسی احمدی افزود: بدهی این زندانیان هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که با پیگیری‌های تخصصی مددکاران این ستاد و همیاری خیران فراهم شد.
وی گفت: همچنین ۲۰۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان، چشم به راه یاری خیران هستند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان افزود: بدهی زندانیان آزاد شده در این پویش ناتوانی در پرداخت دیه حوادث کارگاهی، بدهی‌های مالی (غیر از کلاهبرداری)، مهریه و نفقه است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک