اجتماعی
قائم مقام دبیر کل اتحادیه دانشگاهها و موسسات غیرانتفاعی چگونگی ادامه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و نحوه برگزاری امتحانات پایانترم دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی را اعلام کرد.
به گزارش صبح ساحل، غلامرضا بلالی در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات و کلاس های، دانشگاهها وموسسات غیرانتفاعی گفت: پیرو بخشنامه ابلاغی معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه دروس تحصیلات تکمیلی دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی از روز شنبه ۹ خردادماه حضوری شده اند.
وی ادامه داد: آموزش مقطع کارشناسی همچنان مجازی است؛ با این حال، دروس عملی و کارگاهی این مقطع در صورت نیاز و با هماهنگی استاد بهصورت فشرده و حضوری برگزار می شود.
قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاهها وموسسات غیرانتفاعی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نیز افزود: طبعا تمامی امتحانات پایان نیمسال جاری در مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری امتحانات مقطع کارشناسی هنوز اعلام نشده است.
به گزارش مهر، در تاریخ ۳۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، معاونت آموزشی وزارت علوم با ابلاغیهای به دانشگاهها بر لزوم فراهمسازی امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه پژوهشمحور در آزمایشگاهها و کتابخانهها تأکید کرد. این ابلاغیه همچنین دانشگاهها را مجاز به برنامهریزی برای برگزاری کلاسهای فشرده حضوری برای دروس کارگاهی و آزمایشگاهی در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانست تا روند بازگشت به آموزش حضوری به تدریج محقق شود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مکمل ورزشی با نشان تجاری ON
كنكور رتبهبندی علمی موسسات غیردولتی بهزودی عملیاتی میشود
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی دانشآموزان ابلاغ شد
آغاز مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از امروز
تغییر قیمت و سهمیه سوخت در دستور کار نیست
مسکن رکورد دار رکود در ۱۴۰۴ شد
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است