06

تیر

1405


اقتصادی

13 خرداد 1405 11:34 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، عباس علی‌آبادی با تاکید بر وجود قواعد مشخص برای افراد پرمصرف در حوزه آب و برق، اظهار داشت: این قواعد توسط همه دستگاه‌ها رعایت می‌شود و چنانچه افرادی از این مقررات تعدی کنند، در مرحله نخست جریمه مالی برای آن‌ها اعمال و در صورت تداوم الگوی مصرف بالا، آب و برق آن‌ها مطابق قانون و با اولویت منافع ملی قطع می‌شود.

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنانش گفت: هم‌اکنون در مرحله انقلاب صنعتی چهارم در مقیاس جهانی قرار داریم و حرکت به سمت برقی‌سازی و توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت چهاردهم تاکنون ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر کشور چهار برابر شده، افزود: اکنون از مرز ۶ هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر عبور کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال جاری به ۱۱ هزار مگاوات برسد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک