07

تیر

1405


اجتماعی

11 خرداد 1405 13:05 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، با پایان یافتن اجرای طرح جدید سهمیه‌بندی سوخت در بندرعباس، شهروندان بار دیگر با صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت‌گیری مواجه شده‌اند؛ صف‌هایی که در روزهای گرم سال، مشکلات بیشتری را برای رانندگان ایجاد کرده است.

شهروندان بندرعباسی می‌گویند گرمای شدید هوا موجب استهلاک بیشتر و افزایش مصرف بنزین خواهد شد. به گفته برخی رانندگان، ساعت‌ها انتظار در صف جایگاه‌ها به بخشی از زندگی روزمره آنان تبدیل شده و تاکنون پاسخ روشنی برای حل این مشکل ارائه نشده است.

بسیاری از مردم از مسئولان می‌پرسند اگر هدف از اجرای طرح‌های جدید، ساماندهی توزیع سوخت و کاهش ازدحام بوده است، چرا با پایان این طرح‌ها بار دیگر شرایط به نقطه آغاز بازگشته و صف‌های طولانی در سطح شهر شکل گرفته است؟

ادامه این وضعیت در روزهای گرم و شرجی بندرعباس، نارضایتی عمومی را افزایش داده و شهروندان خواستار ارائه راهکارهای عملی و پایدار برای مدیریت عرضه سوخت و پایان دادن به سرگردانی رانندگان شدند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال