اجتماعی
همزمان با پایان اجرای طرح جدید سهمیهبندی سوخت در بندرعباس، صفهای طولانی در جایگاههای عرضه بنزین بار دیگر به خیابانهای این شهر بازگشته است؛ موضوعی که با اعتراض گسترده شهروندان همراه شده و بسیاری از مردم معتقدند شرایط فعلی نه تنها مشکل تأمین سوخت را حل نکرد، بلکه صف های بنزین را به حاشیه شهر فرستاد طرحی که موجب اتلاف وقت و افزایش نارضایتی عمومی شد.
به گزارش صبح ساحل، با پایان یافتن اجرای طرح جدید سهمیهبندی سوخت در بندرعباس، شهروندان بار دیگر با صفهای طولانی در جایگاههای سوختگیری مواجه شدهاند؛ صفهایی که در روزهای گرم سال، مشکلات بیشتری را برای رانندگان ایجاد کرده است.
شهروندان بندرعباسی میگویند گرمای شدید هوا موجب استهلاک بیشتر و افزایش مصرف بنزین خواهد شد. به گفته برخی رانندگان، ساعتها انتظار در صف جایگاهها به بخشی از زندگی روزمره آنان تبدیل شده و تاکنون پاسخ روشنی برای حل این مشکل ارائه نشده است.
بسیاری از مردم از مسئولان میپرسند اگر هدف از اجرای طرحهای جدید، ساماندهی توزیع سوخت و کاهش ازدحام بوده است، چرا با پایان این طرحها بار دیگر شرایط به نقطه آغاز بازگشته و صفهای طولانی در سطح شهر شکل گرفته است؟
ادامه این وضعیت در روزهای گرم و شرجی بندرعباس، نارضایتی عمومی را افزایش داده و شهروندان خواستار ارائه راهکارهای عملی و پایدار برای مدیریت عرضه سوخت و پایان دادن به سرگردانی رانندگان شدند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟