07

تیر

1405


اجتماعی

11 خرداد 1405 08:36 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد مراکز غیردولتی اجازه دارند کلاس‌های خود را به صورت حضوری برگزار کنند.

مدارسی که مجوز رسمی فعالیت آموزشگاهی دارند، و همچنین آموزشگاه‌هایی که فضای مدارس دولتی را اجاره کرده‌اند مشمول حضوری شدن هستند. رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی احمد محمودزاده افزود که تابستان فرصتی خوب برای دانش‌آموزان جهت شرکت در کلاس‌های زبان، تقویتی و کنکور است.

مدارس دولتی و غیردولتی و آموزشگاه‌های آزاد کشور از شروع جنگ تحمیلی سوم در اسفند، به صورت مجازی دایر بودند و آموزش مدارس در هفته گذشته پایان یافت.

به گفته محموزاده، مدارس که مجوز رسمی فعالیت آموزشگاهی دارند و همچنین آموزشگاه‌هایی که فضای مدارس دولتی را اجاره کردند مشمول حضوری شدن هستند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال