06

تیر

1405


آگهی ها

11 خرداد 1405 08:18 0 کامنت

نظر به اینکه آقای عزت اله عزیزی بشماره وکالت ۱۸۶۶۸ مورخ ۳۰/۰۲/۱۳۹۵ در خصوص سند اقای علی معیری به استناد دو برگ استشهادیه شهود گواهی شده در دفتر خانه اسنادرسمی۶۰ قشم جهت دریافت سند مالكيت المثنی نوبت اول به این اداره مراجعه و مدعی هستند که سند مالکیت پلاک مذکور قطعه یک بخش هشت سند مالکیت صادر و تحویل مالک گردیده است که به علت جابجایی مفقود گردیده یک قطعه آپارتمان وضعیت خاص طلق با کاربری مسکونی به پلاک ثبتی ۲۵۱۷۴ فرعی از ۱۹۳۹ اصلی ، مفروز و مجزا شده از ۱۹۸۶۱ فرعی از اصلی مذکور ، قطعه 3۴۰ در طبقه ۱ و واقع در بخش ۰۸ ناحیه ۰۰ حوزه ثبت ملک قشم استان هرمزگان به مساحت ۷۷.۰۱ متر مربع سند مالکیت علی / معیری فرزند محمد شماره شناسنامه ۱۵ تاریخ تولد1/1/1355صادره از قشم دارای شماره ملی ۳4۵۹۶۶۸۹4۶ با جز سهم ۶ از کل سهم ۶ بعنوان مالک شش دانگ اعیان با شماره مستند مالکیت ۱۸۶۶۸ تاریخ3/3/1395دفترخانه اسناد رسمی شماره ۵۸ شهر درگهان استان هرمزگان ،موضوع سند مالکیت تعویضی بشماره چایی 484632سری الف سال ۹۴ با شماره دفتر الکترونیکی O۱۳۹۵۲۰۳۲۳۰۵۶۰۰۱۴۵۶ که در صفحه ۱۳۱ دفتر املاک جلد ۲۱۷ ذیل شماره ۲۸6۲۳ رهنی شماره ۱۸۶۶۹ و شماره سیستمی ۱۳۹۵۰۵۲۲۳۰۵۶۰۰۰۸۷۶ مورخ 3/3/1395دفترخانه اسناد رسمی شماره ۵۸ شهر درگهان استان هرمزگان که بنفع بانک مسکن شعبه درگهان به مبلغ363/356/438 ریال به مدت ۱۲۰ ماه ثبت گردیده است دفترخانه اسناد رسمی شماره ۶۰ شهر قشم استان هرمزگان رهنی شماره ۱۳۳۰۶۰ و شماره سیستمی ۱۳۹۸۰۵۲۲۳۰۵۶۰۰۰۷۷۶ مورخ12/3/1398دفترخانه اسناد رسمی شماره ۶۰ شهر قشم استان هرمزگان که بنفع بانک مسکن شعبه درگهان قشم به مبلغ694/235/906ریال به مدت ۶۰ ماه ثبت گردیده است. لذا به استناد ماده ۱۲۰ آئین نامه قانون ثبت و تبصره ذیل آن مراتب یک نوبت آگهی و متذکر می گردد هر کس نسبت به ملک مورد اگهی معامله ای انجام داده و یا مدعی وجود سند مالکیت نزد خود می باشد بایستی ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار این آگهی اعتراض کتبی خود را به پیوست اصل سند مالکیت یا سند معامله رسمی به این اداره تسلیم نماید . بدیهی است در صورت عدم وصول اعتراض در مهلت مقرر با وصول اعتراض بدون سند مالکیت یاسند معامله رسمی نسبت به صدور سند مالکیت المثنى وتسلیم آن به متقاضی اقدام خواهد شد. تاریخ انتشار: 11/۰۳/1405

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال