06

تیر

1405


ورزشی

10 خرداد 1405 08:20 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات با حضور چهار نماینده هرمزگان در مسابقات کشوری، در زمین چمن مصنوعی باشگاه انتظار (محله درخت سبز) آغاز شد و در دیدار فینال که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد تیم انتظار درخت سبز موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ حریف خود یاران شهسوار را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مقام سوم این مسابقات را تیم ستارگان احمدی به خود اختصاص داد.

در بخش انفرادی، بازیکن اخلاق امیرمحمد مرادپور از باشگاه ستارگان احمدی، بهترین دروازه‌بان سجاد بهمن‌زاده از باشگاه آوای حدید میناب، آقای گل مسابقات مهدی رحمت‌زاده با ۶ گل زده از باشگاه انتظار درخت سبز و برترین بازیکن تورنمنت هم امیرحسین علیزاده از باشگاه یاران شهسوار معرفی شدند.

پس از پایان مسابقه فینال، آیین اختتامیه با حضور احمد مرادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

و از مقام شامخ شهدا و پدر و مادر شهید والامقام پرهام رنجبری تجلیل به عمل آمد.

این مسابقات که به یاد ۱۶۸ شهید مظلوم دانش‌آموز مینابی مزین بود، با همکاری صمیمانه اعضای شورای شهر بندرعباس و باشگاه‌های حاضر، رنگ و بوی ایثار و همدلی به خود گرفت.

مدیریت و عوامل چهار باشگاه انتظار درخت سبز، یاران شهسوار، آوای حدید میناب و ستارگان احمدی در برگزاری این رویداد همکاری داشتند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است