06

تیر

1405


ورزشی

09 خرداد 1405 21:29 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

تیم های شایان دیزل فارس و شهرداری بندرعباس در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بریک به سود شاگردان نادر غله‌بانی در تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

دو گل شهرداری بندرعباس را محمد بوته و مهرداد عالی‌پور به ثمر رساندند و تک گل تیم شایان‌دیزل فارس را جواد رفیعی به ثمر رساند.

شهرداری بندرعباس با ۳۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فولاد دیگر نماینده هرمزگان در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف بندر آستارا رفت و موفق شد این تیم را سه بر یک شکست دهد. برای فولاد هرمزگان محمد حسین بزرپاچ ، امیر مرادی و سجاد طجرلو گلزنی کردند.

فولاد هرمزگان با این پیروزی با ۳۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور ایستاد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید