ورزشی
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ تعارفی نداریم و همه بازیکنان تلاش میکنند در لیست نهایی قرار بگیرند.
به گزارش صبح ساحل از ترکیه، کسری طاهری در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا راشکر شرایط خودم روز به روز بهتر می شود. شرایط جسمانی ام هم بهتر شده است.
وی در خصوص دوئلش با شجاع خلیل زاده در بازی درون تیمی روز گذشته گفت: چه بازی درون تیمی، چه دوستانه و چه در جام جهانی با پیراهن تیم ملی برای من انگیزه دارم. چه تمرین و چه بازی کنار این بازیکنان برای من افتخار است.
مهاجم جوان تیم ملی در واکنش به این موضوع که او چندین بار با شجاع خلیل زاده در بازی درون تیمی برخورد داشت، گفت: طبیعی است، همیشه با شجاع خلیل زاده دوئل خاص خودمان را داریم. من هم جلوی آنها کم نمی آورم.
طاهری در خصوص اینکه بازی درون تیمی بسیار پُر فشار و پُر برخورد بوده است، توضیح داد: واقعا بازی پُر فشاری بود. در ایران هم دو، سه بار بازی کردیم. اینجا شرایط بدنی مان بهتر است و بازیکنان راحت تر بازی می کردیم. می خواستیم خودمان را نشان دهیم و جای هیچ تعارفی نیست. فردا هم بازی دوستانه با گامبیا داریم و امیدوارم هر کسی بازی می کند سفت و محکم بازی کند و سالم از زمین بیرون بیاید.
وی در مورد شانسش باری حضور در لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی گفت: نظری در این مورد ندارم. من تمام تلاشم را می کنم که این اتفاق بیفتد. نه تنها من بلکه 31 نفری که اینجا هستیم این تلاش را می کنند که در لیست نهایی باشند.
مهاجم تیم ملی درباره شرایط بدنی اش خاطرنشان کرد: بدن های ما خیلی خیلی بهتر شده است. بدن های آماده تری نسبت به قبل داریم و فکر می کنم تا اولین بازی خیلی سرحال تر باشیم.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند