اقتصادی
ساختمان جدید ایست و بازرسی «شهید سرهنگ میرزایی» بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، فرمانده انتظامی، مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و همسر شهید میرزایی به بهرهبرداری رسید.
به گزارش صبح ساحل، استاندار هرمزگان در آیین بهرهبرداری از ساختمان ایست و بازرسی شهید میرزایی گفت: این گلوگاه از مهمترین گلوگاههای استان محسوب میشود و روند مکانیزه شدن آن در دستور کار است.
محمد آشوری تازیانی توسعه زیرساختهای انتظامی در گلوگاهها را برای حفظ نظم و امنیت کشور ضروری دانست و افزود: همه موظف به برنامهریزی صحیح در جهت هوشمندسازی گلوگاهها هستند.
به گفته رئیس شورای تأمین استان با استقرار سامانههای هوشمند، هم مردم و مسافران از نظم و امنیت بهرهمند میشوند و هم فرایند کنترل و بازرسی کوتاهتر خواهد شد.
آشوری تازیانی با اشاره به موقعیت ویژه هرمزگان به عنوان گرانیگاه توسعه دریایی و نقش ملی و بینالمللی این استان، تصریح کرد: نقش فراجا در تأمین امنیت استانی و ملی برجسته بوده و زیرساخت های جدید به نیروهای مجرب و کارآزموده کمک میکند تا ضمن سهولت تردد مردم، بر نظم و امنیت این گلوگاه مؤثر واقع شوند.
استاندار هرمزگان با تقدیر از فرمانده انتظامی استان و نیروهای گمرک، راهداری و سایر دستگاههای همراه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرمزگان با کمترین امکانات و برخورداری از مشارکت مردم، توانسته نظم و امنیت را در استان برقرار کند.
گلوگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی در کیلومتر ۴۰ جاده ترانزیتی بندرعباس سیرجان واقع شده و روزانه بین ۳هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار دستگاه خودروی سنگین از آن عبور کرده و مورد بازرسی و کنترل قرار می گیرند.
مهرماه سال ۱۴۰۳ این گلوگاه به دستگاه ایکس ری یا آشکارسازپرتوی مجهز شد تا فرآیند بازرسی خودروهای سنگین تسریع گردد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک