06

تیر

1405


ورزشی

05 خرداد 1405 18:16 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، این رویداد با هدف ترویج فرهنگ ایثار، نوع‌دوستی و نجات جان هم‌نوعان ، در پی ابلاغیه فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به نیاز مبرم مراکز درمانی به فرآورده‌های خونی، محقق شد.‌این برنامه با حضور فرشید باوقار رئیس هیئت ووشو استان ، مسلم عاشوری نائب رئیس هیئت ، عباس راهگان دبیر هیئت و محمدرضا بهرمن رئیس هیئت ووشو بندرعباس در کنار سایر اعضای هیئت ، پیشکسوتان ، مربیان ، قهرمانان و ورزشکاران شکل گرفت . ورزشکاران با اهدای قطره‌ای از خون قطره‌ای از امید را به جامعه هدیه دادند. ‌شایان ذکر است که این برنامه ارزشمند صرفاً محدود به مرکز استان نبود و هم‌زمان در سطح شهرستان‌های تابعه توسط هیئت‌های ووشو نیز با استقبال گسترده برگزار شد .‌

مسئولین مرکز انتقال خون نیز با حضور در این جمع ، از نزدیک در جریان این رویداد ارزشمند قرار گرفتند و ضمن قدردانی از روحیه ایثارگر ورزشکاران ، بر اهمیت نقش آن‌ها در نجات جان بیماران تأکید کردند. در همین راستا ، ایمان زارعی ، رئیس مرکز انتقال خون هرمزگان اشاره نمود که حضور فعال ووشوکاران استان نقشی حیاتی در تأمین پایدار ذخایر خونی ایفا می‌کند.این اقدام باشکوه ، تجلی روحیه جوانمردی و انسان‌ دوستی در جامعه ورزشی هرمزگان است که امید است با الهام از اقدامات ورزشکاران، فرهنگی از ایثار و ایثارگری در میان نخبگان ورزشی رواج یابد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک