07

تیر

1405


اجتماعی

05 خرداد 1405 17:22 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در صفحه شخصی اش نوشت: ‏پیرو ماموریت رئیس‌جمهور محترم و در راستای وعده دولت، گام نخست دسترسی آزاد و ضابطه‌مند به فضای مجازی برداشته شد.

عارف افزود: با بازگشایی اینترنت، خدمات هوشمند هموار و مطالبات مردمی که این‌چنین پای کار نظام و ایران ایستادند محقق و موانع توسعه دانش‌بنیان و مرجعیت علمی برداشته می‌شود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال