ورزشی
تیم والیبال بانوان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیای مرکزی موفق به شکست قزاقستان شد و به نیمه نهایی صعود کرد.
به گزارش صبح ساحل، چهارمین و آخرین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیای مرکزی (کاوا) امروز (دوشنبه چهارم خرداد) با سه دیدار به میزبانی شهر کاتماندو نپال پیگیری شد. شاگردان لی دو هی که در بازیهای اول و دوم خود موفق به شکست بنگلادش و سریلانکا شدند، از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه امروز در سومین مسابقه خود به مصاف قزاقستان رفتند و سه بر صفر این تیم را شکست دادند.
ملی پوشان والیبال زنان ایران با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ در این دیدار به پیروزی رسیدند تا به سه برد متوالی و صدرنشینی در گروه دوم، راهی مرحله نیمهنهایی و چهار تیم برتر مسابقات شوند. تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت ۱۴:۴۵ روز پنجشنبه هفتم خرداد در مرحله نیمهنهایی این رقابتها به مصاف تیم دوم گروه یک مسابقات میرود.
شبنم علیخانی، سپینود دست برجن، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، زهرا کریمی، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، معصومه قدمی، سیده نگار هاشمی، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولینژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.
مژگان حسنزاده به عنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، سرگل علیزاده و فاطمه حسنی سعدی (مربیان)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، مائده حامدی (مترجم) و زهرا یلقی (آنالیزور) به عنوان اعضای کادر فنی، این تیم را همراهی میکنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است