06

تیر

1405


ورزشی

04 خرداد 1405 12:45 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان از ۷ تا ۱۳ خرداد در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و بر این اساس، سه بازیکن از تیم فولاد هرمزگان به این اردو دعوت شدند.

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، اسامی ۲۰ بازیکن دعوت شده به این اردو را اعلام کرد که سه بازیکن از تیم فولاد هرمزگان در جمع ملی‌پوشان حضور دارند. فرشته کریمی، نسیمه سادات غلامی و ملینا مرزبان، سه بازیکن تیم فولاد هرمزگان هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال