06

تیر

1405


شهرستان‌ها

03 خرداد 1405 09:41 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، اسلام بهرامی گفت: مزرعه پرورش ماهی تیلاپیلا در میناب ۴ هزار مترمربع است که تا پایان سال به ۶ هزار مترمربع افزایش می‌یابد.

وی افزود: ماهیان گرمابی پس از برداشت و بسته بندی، به تهران و اصفهان ارسال می‌شود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: فعال سازی دیگر ظرفیت‌های مختلف در بخش‌های کشاورزی و باغداری در دستور کار جهادکشاورزی است.

بهرامی افزود: پرورش ماهیان گرمابی در هرمزگان از مهرماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ادامه دارد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال