اقتصادی
رئیس سازمان بازرسی از ورود این سازمان به گرانی قیمت خودرو و ساماندهی این بازار خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، پس از جنگ و آسیب دیدن برخی صنایع فولادی، خودروسازان با استناد به کمبود فولاد در بازار، قیمت محصولات خود را افزایش دادند؛ اقدامی که در همان زمان با انتقاداتی نسبت به واقعی بودن ادعای کمبود مواد اولیه همراه شد.
چند روز بعد اما مسعود سمیعی نژاد رئیس هیئت عامل ایمیدرو، با اشاره به تمهیدات پیشبینیشده برای مدیریت بازار فولاد، اعلام کرد: از قبل برای عرضه فولاد و محصولات فولادی به بازار برنامهریزی لازم انجام شده است و این محصولات بهمیزان کافی برای تأمین نیاز بازار موجود است.
وی با تأکید بر اینکه هر میزان تقاضا برای فولاد در کشور وجود داشته باشد، امکان تأمین و عرضه آن فراهم است، تصریح کرد: با هرگونه تخلف در حوزه قیمتگذاری و عرضه محصولات فولادی برخورد خواهد شد.
با این حال، با وجود اعلام رسمی وفور فولاد در بازار، هنوز خبری از بازگشت قیمت خودروها یا اصلاح افزایشهای اعمالشده از سوی خودروسازان نیست؛ مسئلهای که همچنان موجب گلایه مصرفکنندگان شده است.
ورود سازمان بازرسی به گرانی مجدد قیمت خودرو
در همین رابطه، ذبیحالله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم و در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود تعدد دستگاههای نظارتی، خودروسازان عملاً بدون پاسخگویی اقدام به افزایش قیمت میکنند و مردم متضرر میشوند، اظهار کرد: پیگیریهایی را برای ساماندهی این موضوع در دستور کار داریم.
وی افزود: سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده و در حال پیگیری آن است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید