06

تیر

1405


ورزشی

02 خرداد 1405 20:11 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مرجانه پریزاده داور هرمزگانی در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی کاتا جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا (اندونزی) و انتخابی نوجوانان و جوانان قضاوت کرد.

این مسابقات به‌منظور انتخاب اعضای تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا (اندونزی) و همچنین انتخابی نوجوانان و جوانان، روزهای ۱ و ۲ خردادماه در سالن کبکانیان تهران برگزاری شد.

گفتنی است حضور یک داور هرمزگانی در این سطح از مسابقات، نشان‌دهنده توانمندی و جایگاه استان هرمزگان در عرصه داوری کاراته کشور است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است