06

تیر

1405


سلامت

02 خرداد 1405 14:08 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: از آغاز سال 1405 تا 29 اردیبهشت‌ماه، مجموعاً 419 مورد ابتلا به تب دنگی در کشور شناسایی شده است.

براساس این گزارش، تمرکز اصلی این بیماری با 415 مورد در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار بوده که شامل 404 ابتلای بومی و 11 مورد وارده از کشور پاکستان است. همچنین، 3 مورد دیگر نیز در ایرانشهر به ثبت رسیده که منشأ آلودگی یک بیمار از کشور پاکستان و دو بیمار شهرستان چابهار گزارش شده است و همچنین یک مورد ابتلای بومی در بندرعباس گزارش شده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک