06

تیر

1405


ورزشی

02 خرداد 1405 10:38 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در سومین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در اولان‌باتور مغلوستان، نمایندگان ایران در دو بخش مردان و زنان روی شیاپچانگ رفتند که ثمره آن، یک فینالیست و حذف سایر نفرات بود.

مهدی حاجی‌موسایی فینالیست شد و نمایندگان وزن ۸۷- کیلوگرم تیم مردان از دور مسابقات کنار رفتند و مبینا نعمت‌زاده یکی از امیدهای اصلی تیم بانوان به همراه ساغر مرادی و فرشته احمدی حذف شدند تا عملکرد ضعیف تیم بانوان ادامه یابد.

بانوان

وزن ۵۳- کیلوگرم، مبینا نعمت‌زاده دارنده مدال برنز المپیک پاریس، بعد از یک دور استراحت حریفی از تایلند را شکست داد و سپس به سئو یئون از کره جنوبی در دو راند متوالی باخت و حذف شد.

وزن ۶۲- کیلوگرم، فرشته فتحی در همان گام نخست برابر جیان یی از چین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در همین وزن، ساغر مرادی ابتدا چریووان از تایلند را پشت سرگذاشت و سپس به چین باخت تا او هم حذف شود.

آقایان

وزن ۶۳- کیلوگرم، مهدی حاجی‌موسایی بعد از یک‌دور استراحت، نمایندگان لبنان، چین و قزاقستان به برتری رسید و به فینال قدم گذاشت. حاجی موسایی ساعتی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف جون جانگ از کره‌جنوبی خواهد رفت.

وزن ۸۷- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی ابتدا نماینده افغانستان را برد و در ادامه به مینگ کوان از چین باخت و حذف شد. در همین وزن، علی احمدی در مبارزه نخست نتیجه را به پارک وو هیوک از کره‌جنوبی واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک