06

تیر

1405


ورزشی

01 خرداد 1405 21:29 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در بخش کاتای انفرادی و تیمی صبح امروز جمعه اول خردادماه در سالن شهید کبگانیان تهران و با حضور نفرات برگزیده برگزار شد تا تکلیف نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا اندونزی مشخص گردد.

بر این اساس در بخش کاتای انفرادی فاطمه صادقی از تهران و در بخش تیمی، تیم جوانه رباط کریم از استان تهران با ترکیب فاطمه صادقی، سپیده امینی و زینب السادات حسینی جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را بدست آوردند.

رقابتهای قهرمانی آسیا اندونزی اواخر خردادماه در شهر بالی برگزار خواهد شد

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال