06

تیر

1405


ورزشی

01 خرداد 1405 19:07 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، تیم‌های فوتبال شناورسازی قشم و نیروی زمینی تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس به مصاف هم رفتند.

این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان فرشاد پیوس در این دیدار خانگی موفق به کسب یک امتیاز شدند اما نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. فرشاد پیوس، سرمربی شناورسازی قشم، پس از این بازی در کنفرانس خبری گفت: قبل از شروع جنگ تحمیلی، قول داده بودیم تیم را تک‌رقمی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. برنامه‌های خوبی هم داشتیم اما شرایط جنگی همه چیز را تغییر داد.

وی افزود: تعطیلی چندماهه لیگ، مشکلات مالی و عدم برگزاری تمرینات منظم باعث شد از اهداف اولیه فاصله بگیریم. وی بیان داشت: در حال حاضر دیگر به تک‌رقمی شدن فکر نمی‌کنیم و فقط به ماندن در لیگ یک و فرار از سقوط فکر می‌کنیم.

شناورسازی قشم با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند. نیروی زمینی تهران نیز با ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.گفتنی است فرشاد پیوس در این دیدار مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بود. تیم شناورسازی قشم نیز در ۵ مسابقه اخیر خود ۵ امتیاز کسب کرده است. این تیم با هدایت فرشاد پیوس، ۲ تساوی، ۲ باخت و ۱ پیروزی را در این مدت ثبت کرده است.

پالایش نفت بندرعباس دیگر نماینده هرمزگان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در هفته بیست و پنجم از تیم ته جدولی کارا گستر شبستر  شکست خورد. این بازی در پایان نود دقیقه دو بر یک به سود کارا گستر به پایان رسید.

این دیدار در ورزشگاه یادگار امام تبریز تا دقیقه ۶۰ بدون گل دنبال می‌شد تا مهدی دلاورزاده گل نخست میزبان را به ثمر رساند. شاگردان ابراهیم صادقی پس از دریافت گل، حملات خود را افزایش دادند و در دقیقه ۸۵ توسط اسماعیل پو درویش بازی را به تساوی کشاندند. با این حال، مهدی فرجپور در دقیقه ۸۹ گل دوم کاراگستر را وارد دروازه پالایش نفت کرد تا نماینده هرمزگان دست خالی تبریز را ترک کند. پالایش نفت با این شکست و ۲۹ امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد و فرصت بهبود جایگاه خود را از دست داد.

تیم پالایش نفت بندرعباس در ۵ بازی اخیر خود موفق به کسب تنها ۳ امتیاز شده است. این تیم در این مدت ۳ تساوی و ۲ باخت را تجربه کرده. شکست برابر تیم کاراگستر شبستر عملکرد کادر فنی این تیم را زیر سؤال می برد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال