06

تیر

1405


اقتصادی

31 اردیبهشت 1405 21:23 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، عبدالله گیتی منش افزود: با مصوبه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه کالا و ارز استان کارت‌های سوخت اضطراری جایگاه‌های هرمزگان از امشب به مدت ۱۰ روز جمع آوری می‌شود.

وی گفت: در این مدت با نصب دوربین‌های پلاک خوان نظارت هوشمند برای جلوگیری از خودرو‌هایی که چند بار سوختگیری می‌کنند صورت می‌گیرد.

گیتی منش افزود: سهمیه ۶۰ و ۷۰ لیتر یارانه‌ای امشب به حساب کارت سوخت مردم واریز می‌شود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است