ورزشی
سرمربی فوتسال هرمزگان که تا پایان فصل گذشته هدایت تیم پالایش نفت بندرعباس را بر عهده داشت، در گفت و گوی تفصیلی به بررسی حواشی برکناری خود و دغدغههای اهالی فوتسال استان پرداخت.
به گزارش صبح ساحل، هادی بزوال در ابتدای صحبتهای خود شهادت رهبر معظم انقلاب، دانشآموزان شهید میناب و شهدای جنگ رمضان را تسلیت گفت و بیان داشت: در دوران همکاری خود با باشگاه آیندگان هرمزگان به همراه دوستانی مثل حمید رضایی و ابراهیم دهقانی، سهمیه لیگ دو را خریداری کردیم. در همان سال اول با ترکیب نوجوانان و جوانان مستعد به لیگ یک صعود کردیم.
سال بعد با نام صنایع، بعد از گهر زمین سیرجان به عنوان دومین تیم به لیگ برتر صعود کردیم.
بزوال درباره مشکلات مالی در آن فصل لیگ برتر افزود: علیرغم جذب ۵ بازیکن، ۴ نفرشان تا نیم فصل از ما جدا شدند. اما با ۲۵ امتیاز سهمیه را برای هرمزگان حفظ کردیم. در سال دوم با نام پالایش نفت، برای اولین بار جایگاه پنجم را کسب کردیم. بعد از آن به دلایل مختلف همکاریمان قطع شد.
وی درباره بازگشت دوباره به تیم گفت: کلهر مدیر عامل باشگاه من را برای شش هفته پایانی دعوت کرد. قبول نکردم. بار دوم با مالمیر و کلهر صحبت کردیم. شرط گذاشتم اگر از شش بازی باقی مانده ۱۲ امتیاز بیاورم، برای فصل بعد قراردادم تمدید شود. خدا را شکر با تلاش همه عزیزان ۱۳ امتیاز گرفتیم و به رتبه هشتم رسیدیم.
بزوال در بخش دیگری از صحبتهای خود تأکید کرد: به تمام مربیان کشور احترام میگذارم. خدایی ناکرده به کسی جسارت نمیکنم. اما فاصله بین مربیان کشور آن قدرها زیاد نیست. درست است ما به لحاظ مسافت از مرکز دوریم، اما در فوتسال جوانان نخبه و توانمند هرمزگانی را داریم.
او به نتایج تیمهای هرمزگانی برابر مدعیان اشاره کرد: همه دیدند تیمهایی مثل گیتیپسند، مس سونگون و گهر زمین با بودجههای بهتر، مقابل تیمهای هرمزگانی امتیاز از دست دادند.
بزوال درباره موضوع برکناری خود گفت: اوایل اصلاً صحبتی نبود. فقط درباره بستن تیم حرف میزدیم.
اواخر که زمزمههایی شنیدم، موضوع را با باشگاه در میان گذاشتم. مالمیر کلا موضوع را رد کردند.
حتی در جلسه هیات مدیره هم بحث شد و باز هم تکذیب شد. غروب جمعه ۲۴ اردیبهشت، به شهرک مروارید دعوت شدم و آنجا این موضوع شکهکننده به من اعلام شد.
او درباره حمایت همکارانش گفت: هر وقت به ظرفیت بومی اعتماد کردیم، نتیجه آن قهرمانی و موفقیت بوده است. در فوتبال ساحلی قهرمان شدیم، در بسکتبال و والیبال موفق بودیم. اما در فوتبال حدود ۲۵ سال است مربیان غیربومی به استان آمدهاند و شما میبینید که موفقیت چشمگیری رخ نداده است.
بزوال اسامی تعدادی از بازیکنان جوان بومی که در زمان او معرفی شدند را اعلام کرد: محمدحسین بازیار، امیرحسین دهقانی، علی جوذری، امین مراد احمدی، محمدامین سالاری، سبحان شراعی، نوید آذری، محمدامین فارسی، عرفان محمدپور، علیرضا دهباشی ۱۷ ساله و اگر فرصتی مجدد پیش بیاید، باز هم جوانان مستعد دیگری معرفی خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: «متأسفانه در اکثر ارگانها و ادارات، کمتر به جوانان مستعد، متعهد و نجیب استان مظلوم هرمزگان فرصت داده شده است. از همه مدیران ورزشی استان درخواست میکنم به بومیهای مستعد این استان بیشتر اعتماد کنید. اگر این اعتماد شکل بگیرد، همچون گذشته جوابش را خواهید گرفت.
بزوال از نماینده ولی فقیه، استاندار استان، مجمع نمایندگان(احمد مرادی و فاطمه جراره)، اعضای شورای شهر بندرعباس، مربیان، چهرههای ورزشی و هواداران خونگرم استان بابت حمایت و اظهار محبتشان،تشکر کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند