06

تیر

1405


ورزشی

30 اردیبهشت 1405 10:14 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، دو نماینده هرمزگان در شهرهای بندرعباس و کرمان به مصاف هم خواهند رفت.تیم شناورسازی پی پشت قشم که شرایط خوبی هم ندارد در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از تیم نیروی زمینی تهران میزبانی خواهد کرد.
شناورسازی قشم در صورت پیروزی می تواند جایگاه دوازدهمی نیروی زمینی تهران را در جدول رده‌بندی خواهد گرفت. تیم پالایش نفت بندرعباس دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت مهمان مس سونگون خواهد بود. پالایش نفت بندرعباس با ۲۹ امتیاز مکان نهم و تیم مس سونگون با ۱۸ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته اند. شاگردان صادقی در تیم پالایش نفت بندرعباس با پیروزی مقابل مس سونگون می توانند دو پله جایگاه خود را در حدول رده‌بندی بهبود ببخشد.
در سایر دیدارهای این هفته ، فرد البرز از تیم پارس جنوبی جم میزبانی می کند. داماش گیلان در خانه با بعثت کرمانشاه بازی می کند. هوادار با صنعت نفت آبادان، مس شهر بابک صدرنشین با شهرداری نوشهر، نساجی مازندران با نود ارومیه، آریو اسلامشهر با مس کرمان و نفت و گاز گچساران با سایپا دیدار می کنند. تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ، تیم های مس شهر بابک، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، سایپا، پارس جنوبی جم، هوادار، مس کرمان، فرد البرز، پالایش نفت بندرعباس،آریو اسلامشهر، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی، نفت و گاز گچساران، شناورسازی قشم، نود ارومیه، شهرداری نوشهر،مس سونگون و داماش گیلان در مکان های اول تا هجدهم جدول رده بندی ایستاده اند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک