06

تیر

1405


شهرستان‌ها

26 اردیبهشت 1405 19:21 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مختار بذرافشان در تشریح جزئیات این خبر،اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت حین گشت‌زنی در مناطق تحت مدیریت شهرستان میناب، یک نفر متخلف را که اقدام به شکار یک قطعه اردک وحشی کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه پرونده متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است، تأکید کرد: یگان حفاظت با هرگونه تعدی به حیات وحش به طور قاطع برخورد می‌کند و این پرونده هم‌اکنون در جریان رسیدگی است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال