06

تیر

1405


شهرستان‌ها

26 اردیبهشت 1405 19:15 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، عبدالهادی اسدپور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک گفت: بر اساس این مصوبه و در راستای صیانت از سرمایه‌ های ملی از یکم تا دهم هر ماه عرضه سوخت با کارت سوخت آزاد جایگاه ممکن نخواهد بود.

وی افزود: در دهه اول هر ماه کارت‌ سوخت آزاد جایگاه‌ ها از مدار خارج شده و سوخت گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی امکان‌ پذیر خواهد بود.

وی بیان کرد: این تصمیم در جهت مدیریت بهینه مصرف و مقابله با قاچاق اتخاذ شده است و شهروندان در زمان سوخت گیری حتما کارت سوخت شخصی خودروی خود را به همراه داشته باشند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید