دادستان مرکز استان هرمزگان از اعلام جرم علیه مسئولین یک جایگاه سوخت متخلف در بندرعباس که با عرضه كنندگان خارج از شبكه همكاری می کرد خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، عارف اکبری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: با اجرای طرح نظارت بر جایگاه های سوخت به منظور جلوگیری از معطلی مردم و پس از استقرار نمايندگان دستگاه قضایی استان در پمپ بنزین های بندرعباس، تحقيقات نشان داد كه يكی از جايگاه های عرضه كننده فرآورده های نفتی، با عرضه كنندگان خارج از شبكه همكاری داشته و اقدام به فروش بنزین خارج از شبکه رسمی نموده است.
وی افزود: بر اين اساس، اقدامات انجام شده توسط مقامات قضایی منجر به اعلام جرم در راستای تبصره ٤ ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز عليه مسئولین اين جايگاه سوخت شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین بیان اینکه معطلی مردم در پمپ بنزین ها و تشکیل صف های طولانی در مقابل پمپ بنزین ها به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: برخورد با مسئولین این پمپ بنزین متخلف در راستای حفظ حقوق مصرف كنندگان و جلوگيری از تخلفات سوخت رسانی در استان صورت گرفته است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این تأكيد شده است، نظارت مستمر بر جايگاه های عرضه سوخت به منظور جلوگیری از معطلی مردم و برخورد با متخلفان، از اولويت های مهم دستگاه قضايی استان هرمزگان است و بر این اساس روند مقابله با متخلفین با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد یافت.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند