06

تیر

1405


ورزشی

22 اردیبهشت 1405 13:16 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، فرشید باوقار، رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان با حضور در آکادمی ملی ووشو ایران با امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این دیدار، باوقار رئیس هیئت ووشو هرمزگان به ارائه گزارشی از خلاصه عملکرد هیئت طی ماه‌های اخیر ، توسعه ووشو در روستاهای استان و برنامه‌های آینده هیئت پرداخت.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این جلسه ضمن پاس‌داشت یاد و خاطره ۱۶۸ کودک و نوجوان شهید مدرسه شجره‌طیبه میناب در پی حملات جنایت‌کارانه جنگ ۴۰ روزه، از لزوم توجه ویژه به این شهرستان به ویژه کودکان و نوجوانان سخن گفت و بر توسعه هر چه بیش‌تر ووشو در این استان مستعد جنوبی تأکید داشت.

همچنین برگزاری مسابقات داخلی استانی و چگونگی ادامه روند هیئت در بحث قهرمانی و همگانی نیز در این دیدار مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید