06

تیر

1405


ورزشی

22 اردیبهشت 1405 12:10 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مجمع فوق‌العاده فدراسیون ژیمناستیک امروز (سه‌شنبه، ۲۲ اردیبهشت) به ریاست محمدشروین اسبقیان در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. مهین فرهادی‌زاده نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت.

در این مجمع نرگس اینچه درگاهی نایب رییس اول، سپهر تاج نایب رییس دوم و محسن سلیمانی، دبیر فدراسیون با رای اعضا مجمع برکنار شدند و وجیهه نقوی به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون انتخاب شد.

سید محمدشروین اسبقیان، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع و در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «فرآیند ثبت نام از کاندیداهای ریاست این فداسیون رسما از ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.»

اسبقیان تاکید کرد: «باید فرآیند انتخابات این فدراسیون طی سه ماه تعیین و تکلیف شود.»

به این ترتیب و طبق روال سایر فدراسیون‌ها از ۲۹ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز کاری کسانی که دارای شرایط احزار پست ریاست هستند می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است