06

تیر

1405


سیاسی

21 اردیبهشت 1405 22:12 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و «جراح جابر الاحمد الصباح»، وزیر خارجه کویت روز دوشنبه تلفنی گفت‌وگو کردند.

براساس بیانیه وزارت خارجه قطر، طرفین درباره همکاری دوجانبه و راه‌های حمایت و تقویت آن رایزنی کردند.

وزیران خارجه قطر و کویت درخصوص تحولات اوضاع در منطقه به ویژه درخصوص آتش بس میان ایران و آمریکا و تلاش‌ها با هدف کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه قطر بر لزوم تعامل همه طرف‌ها با میانجیگری کنونی در راستای حل ریشه‌ای بحران از روش‌های مسالمت آمیز و گفت‌وگو و دستیابی به توافق پایدار که مانع تشدید مجدد تنش شود، تاکید کردند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال