ورزشی
تیم والیبال ساحلی زیر ۱۸ سال ایرانِ دو نیز با شکست هنگ کنگ به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا صعود کرد تا دو نماینده از کشورمان در جمع هشت تیم برتر حضور پیدا کنند.
به گزارش صبح ساحل، مرحله حذفی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا از امروز (شنبه ۱۹ اردیبهشت) در شهر تاشکند ازبکستان آغاز شد و ۱۶ تیم صعود کننده به مصاف حریفان خود رفتند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (سیدسینا آل یاسین و وهاب اونق) در این مرحله به مصاف هنگ کنگ رفت و با شکست دو بر یک این تیم راهی مرحله دوم حذفی شد.
ملی پوشان در ست دوم این دیدار ۲۱ بر ۱۹ مغلوب حریف شدند، اما در ستهای اول و سوم ۲۱ بر ۱۰ و ۱۵ بر ۹ فاتح میدان شدند و به جمع هشت تیم برتر صعود کردند.
در دیگر دیدار این مرحله قطر موفق به شکست دو بر صفر چین شد تا حریف آل یاسین و اونق در مرحله یک چهارم نهایی شود.
تیم موالیبال ساحلی ایران یک (امیررضا جمشیدی و امین وکیلی) نیز با شکست قزاقستان دو رفت به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه یافت.
دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی عصر امروز برگزار میشود و تیمهای ملی والیبال ساحلی زیر ۱۸ سال ایران و نمایندگانی از کشورهای قزاقستان، استرالیا (دو تیم)، ژاپن، تایلند و قطر برای صعود به مرحله نیمهنهایی به مصاف یکدیگر میروند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند