06

تیر

1405


حوادث

17 اردیبهشت 1405 21:16 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل/ فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: ماموران پاسگاه شمیل شهر بندرعباس مواد مخدر کشف شده را در طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر از دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و ۴۰۵ کشف شده است.

سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: در این رابطه ۲ متهم و قاچاقچی تبعه افغانی دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال