06

تیر

1405


سرویس بین الملل

17 اردیبهشت 1405 17:42 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، روزنامه‌های «الایام» و «البلاد» چاپ بحرین امروز نوشتند، پس از گذشت یک هفته از انتقادهای «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین از نمایندگانی که به گفته او از ایران در عملیات کوبنده‌اش علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت کردند و پادشاه بحرین آنها را به طرفداری از «خائنان» متهم کرد، امروز پارلمان بحرین عضویت سه نماینده خود را به دلیل طرفداری از ایران لغو کرد.

پادشاه بحرین ۳۰ آوریل دستور داده بود تابعیت بحرینی‌هایی که از عملیات ایران حمایت کردند، سلب شود. همچنین او تهدید کرد در صورتی که نمایندگان مخالف لغو تابعیت عذرخواهی نکنند، آنها را برکنار خواهد کرد.

به نوشته روزنامه «الایام»، پارلمان بحرین در جلسه امروز خود با درخواست لغو عضویت «عبد النبی سلمان»، «مهدی الشویخ» و «ممدوح الصالح»، سه نماینده عضو این نهاد به دلیل انتقاد از اقدامات حاکمیت در مورد افراد متهم به طرفداری از ایران، موافقت کرد.

رژیم آل خلیفه ۲۷ آوریل از لغو تابعیت ۶۹ نفر، از جمله چند خانواده به دلیل اعلام همبستگی با ایران و تقدیر از عملیات ایران علیه منافع طرف‌های متخاصم آمریکایی - صهیونی در منطقه خبر داد.

نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به تجاوز آمریکایی-صهیونیستی که از نهم اسفند ماه آغاز شد، پایگاه‌ها و منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را هدف قرار دادند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید